tisdag 5 maj 2009

Jag vet !

Jag har blivit så dålig på att uppdatera min blogg, men jag har faktiskt inte tid, och har jag tid så har jag absolut ingen ork. Ni vet, mina dagar är fullspäckade typ hela tiden, skola/Apu på dagen, jobb (inte alltid) på kvällar, och e det inte jobb så e det läxor och träning. Så när har man tid ?

IAlf, igår hade man väldigt trevligt, min Lassemaja (Alexandra Larsson) fyllde ju 22 år.. så blev en fika tillsammans med tjejgänget. väldigt trevligt.
Vad händer annars just nu ? Absolut INGENTING...

Aja, snart jobb... ha de fint alla.

Miss U Josef !!

1 kommentar:

Camilla sa...

haha ja du är faktiskt skitdålig på det =). Lite synd, jag kikar in här varje dag för att vara lite uppdaterad på vad som händer i ditt liv nu när vi inte träffas så ofta. Men hoppas att allt är bra med dig. Vi får ta en fika snart! puss