måndag 11 maj 2009

Allt är borta.

Är så himla trött på allt, vet inte varför..
Att blogga är inte speciellt kul..
att sitta på nätet är inte speciellt kul..
att dansa är inte heller speciellt kul..
att träna är inte speciellt kul..
att jobba är inte heller kul..
Praktisera är sådär kul..
att plugga till undersköterska verkar inte kul längre..
etc etc etc etc etc...

Allt har gått ner för. Varför är allt så BORRING ?
Allt är borta, allt jag har kämpat för, levt för..
Det enda jag gör är Praktiserar, jobbar, praktiserar, jobbar.. när fan e man ledig egentligen ?
Har man inte jobb så har man träning, och inte ens då kan man slappna av och ta det lugnt.
Så fort man varvar ner så blir man bara sjuk, feber eller förskylning eller dylikt.
Ska verkligen "vuxenlivet" bestå av att aldrig ha nöjen ? Då är det fan inte konstigt att många sjukskriver sig pga stress som har gått ut för.. alltså gått in "i väggen". Vilken sjukt värld vi lever i egentligen... Och råga på allt, så fort jag kan ha en myskväll, jo vad händer då ? Jo lilla jag SOMNAR, aldrig kan man få njuta av en hel film... jag är så trött hela tiden, ett under att jag orkar blogga. Ska strax sova känner jag, så jag orkar med morgon dagen. Praktik 8-14 sen jobb 16-20.30. LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG dag. Ialf, hejdå !

/S

1 kommentar:

Camilla sa...

usch stackare, det är bara att försöka stå ut. Tillslut så kommer det ordna sig. Man kommer in i sådana perioder. Hoppas att allt är bra mellan dig och Josef iaf. Sen ska du se att allt annat löser sig av sig själv. Stor KRAM på dig gumman