torsdag 2 juli 2009

En snabbis !

Ska strax lägga mig, för imorgon är man INTE ledig ! Så får skriva en snabbis i min blogg.

Idag har jag varit med Lassemaja, solade och fikade hemma hos mig, jätte mysigt =) är så skoj att vi umgås igen vännen. Sen kom Ullangullan förbi när hon slutade jobba, skoj skoj !! Blev en del planering, jag gillar det :) Sen gick lasse till agge och marcus och najioma, ullis och jag fortsatte att planera. Sen blev det en tur hem till min kusin och hälsade på och efter det tänkte jag och ullis ha en romantiskt middag med pizza.. hahaha :) Skoj att vi också umgås nu vännen. Varför blir det alltid så innan jag flyttar från Stehag ? haha...

Sen kom min man, då körde vi till Sjöholmen och tog ett dop, bara jag och joffe då alltså. <3 Kärlek på högsta nivå ! Nej usch vad kl börjar bli mkt, får nog sova nu.

Godnatt alla =)

/S

1 kommentar:

Milla sa...

flytta från stehag? Vad har jag nu missat? kramar